Ordukizi 2.hamilelik dönemindeyim 18 haftalık gebeyim ilk hamileliğe göre 16-20 haftaları arası hissetmiyorum sizce normalmidir ?
Minik1234eli Ordukizi canım 24 haftaya kadar hissetmeyenler var benim 4 . Hamileliğim 21 de hissettim bıt bıt sadece korkma annesi
Limonnnn Ordukizi insallah canim cok istiyorum boyle olunca da ister istemez korkuyorum en kisa surede hissederim insallah 🤲😊