gazetecianne
Çok tuzlu tüketmemeye çalışın. Pringles da yenmeyecek gibi değil hani 😅 Hele ki o nefis paprika ❤️❤️Bir de cips aşırı kalorili, yağlı ve sağlıksız bir yiyecek, çok özür diliyorum ama sonra da çok kilo aldım, veremiyorum diye yakınıyorsunuz. Birkaç tane, haydi yarısını yiyin, hepsini yemeye gerek yok ki. Ben dolaba koymuştum, gidip gelip birer ikişer atıştırıyordum. Yoksa bu işin sonu gelmez, bir seferlik derken, yağsız tuzsuz derken bir bakmışsın işler kötüye gidiyor 🙈 Kendiniz ve bebeğiniz için sağlıklı beslenmeniz gerek. Sevgiler ❤️