Merhabalar güzel insanlar
Benim makat geliş sebebiyle doktorum sezaryen olacağını söyledi. Planlı bir tarihte olacak.
ben hep normal doğum istedim ama olmadı. Beklemek istiyorum sancımı aslında son dakika bile dönebilir diyorlar.
38+4 günlük regl tarihine
ultrasona göre 37+4
Makat gelişlerde doğum emarelerini beklemenin bi sakıncası var mı ?
Beklemek mi mantıklı yoksa planlı sezaryen mi ? Çok kararsız kaldım 😞
Zorunlu sezaryen olanlar planlı mı yaptınız ?