Menfiye_01 Sizinde bu haftalar bebegınız eskısı kadar sert tepkiler veriyor mu? Benimki masallah haraketli ama onceden daha sert tı haraketli sımdı karnımda dolanıyor sadece ama haraketli yanı sadece merak ediyorum normalmı dıye
eilik Menfiye_01 Benimde öyle 35 olduk bizde yeni, sanırım yeri daraldığı için hareketleri güzel ama sert değil. 32. Haftada sordum doktora normal demişti 😊 Sağlıkla doğsunlar inşAllah 🤲🏻🌸
damlakardelen Menfiye_01 benim de aynı şekil de bu gün 35 hafta olduk sanırım yer kalmadığı için hareketleri farklılaşıyor 🙂🙂
eilik Menfiye_01 Ben telefonunun notlar bölümüne kaydediyorum soracaklarımı, yazmadığımda bende unutuyorum 😂 Sizde öyle yapın unutmazsınız 🥰