busden Kızlar 28.haftamdayım bugün özel bir doktora gittim. Sıvı fazla o yüzden hemen şeker testi yapmalısın dedi. Sorum şu acile gitsem şeker yükleme testi yaparlarmı ?'
Austosprensi_ busden doktorun neden yapmadı bende bayramdan sonraki hafta yaptırıcam bakalım sabah ac karnina gitmen gerek
busden Austosprensi_ öZel klinik olduğu için yapılmıyordu orda birde sbaah aç karnınla yapılması lazımmış. Özelde ücretleri ne kadr acaba ?
Austosprensi_ busden benim bulunduğum bolge de bilmiyorum bende gidince öğreneceğim sağlık ocakları yapıyor ücretsiz