2-prensesannesiii Keskinn07 Adetime 1 hafta varken yapmıştım aynı böyleydi çok silikti 2 gün sonra tekrarladım daha belirgin oldu.
VeraVrea Keskinn07 yesss. Aksam yatarken ve sabah tekrar yap daha hızlı pembelestiğimi göfmen lazım. Koyulasabilir de 🙏🏻
Keskinn07 2-prensesannesiii benım adetim düzensiz en son 5 nisanda oldum ovulasyon kullanıyorum bı yapayım dedm boyle oldu
Yaseminkosar22 42esra bi kaç gün bekleyip tekrar yaptım ve biraz daha belirgin oldu hastaneye gittim ve kan verdim hayırlısı olsun inşallah
42esra Yaseminkosar22 inşallah belirsiz dimi sizdekide ben öyle anladım😊 16 Mayıs’ta regl olmam gerekiyor bakalim