Merhaba hanımlar,
23+1 haftalık hamileyim, Hamileliğimin başından beri süren rengi ve kokusu rahatsız edici olmasa da sürekli olan bir akıntım söz konusu. Bir de yakın zamanda idrara sık çıkma durumu yine oluştu, ilk zamanlar biraz vardı geçmişti şimdi tekrar başladı. Akıntı için de ped zararlı diye kullanmıyorum, sürekli peçete koyup her tuvalete gittiğimde değiştiriyorum ve iç çamaşırını sürekli değiştiriyorum.
Ama beni rahatsız eden kısım şurası, abdest alıp namaz kilacagimda hep aklımı kurcalıyor, ve tam abdest alıyorum yine akıntı geliyor, çok yoğun olmasa da pecetede görünce acaba abdestim bozuldu mu, tekrar alayım derken benim namaz kılma sürelerim hayli uzadı 😄
Benim gibi akıntı ve idrar ile ilgili problem yaşayanlar ne yaptılar, var mı bie tavsiyeniz ?