Ya bir hafta önce tansiyonum 12 9 çıkmıştı doktorum sürekli takip et yükseldiği an haberim olsun demişti ondan sonra hep 11 6 11 7 falan çıkıyordu tabi tuza falan da dikkat ettim hep bu arada , bu sabah yine yüksek çıktı 13 9 , 14 9 çıktı az önce ölçtüm 13 7 çıktı doktoruma yazdım görmedi henüz acaba acile gitmeliyim , bu arada idrar da protein kaçağım çıkmadı neden böyle yükseliyo anlamıyorum tuzluda yemiyorum çok korkuyorum bebeğe zarar verir gelişimini etkiler falan diye 29+1 deyim şuan hayırlısı ile bi 38. Haftayı görseydim, doktor böyle sürekli yüksek çıkarsa 38 de alırım seni doğuma daha fazla bekletemem demişti