Ehba 8 haftalık hamileyim iki gündür idrar rengim koyu sarı acaba rahimde kanama varda idrarıma kan hücresimi karıştı yoksa böbreklerim işlevini iyi göremiyor mu acaba birde şimdi hapşırırken kasıklarım gerildi hafif agrı oldu hapşırma geçince kasılma ağrıda bitti birşey olurmu acaba çok korkuyorum doktoruma başvurmam gerekirmi suanda birşeyim YÖK ama ⁉
Alinmavi Ehba hic korkulacak bir sey yok. Hapsiriktaki de normal. Sabahbilk idrar daha koyu olur zaten su tuketimini artir. İctigin sular amniyo sivisina da gidiyor o yuzden arttirmalisin.
SeherDalamanOkunakol Ehba hayır canım eğer idrarında yanma yoksa endişelenme benim hamileliğimin başından beri hep koyu sarı doktorum suyu az tüketme diyor bende çok içiyorum ama bebeğe yarıyormuş batmalar ve kasılmalarda Rahim bğyüdüğü için oluyormuş endişe etme 😇
tubatayfun Ehba bende hapsirdimda veya okurdumde veya birden guldugumde agri saplaniyor ve geciyor bence normal hamilelikde
Kuzusunannesi Ehba canım o çok normal su iç bol bol zaten direk idrar rengi açılıyor ağrı sızı normal
delettdmom66 Bol su içmen lazm canm bide idrarını bekletme gece hisstigin an tuvalette git bekleyince bakteri oluşuyomş
Ehba delettdmom66 olabilir canım akşam çok hafif idrar hissediyorum tuvalete çıkmadan yatıyorum ama idrar kesemi dün tam boşalttık yattım sabah yine koyumsarıydı
Ehba Alinmavi ilk defa hapşırmamda böyle birşey hissettim ilk gebeliğim ilk 12 hafta düşük riskim var korkuyorum o yüzden 😞
Rabia88 Ehba sabahları normal gün içinde su tukettikce rengi açılıyor olmalı birde komik olacak ama ben ne zaman kırmızı pancar yesem rengi değişiyor ilk başlarda çok korkuyordum sonra fark ettim
Ehba Sadece sabah idrarımın rengi koyu canım daha sonra açılıyor tedirgin oluyorum bende gece su tüketmediğimden galiba sabah koyu oluyor gece 9 10 saat hiç su tüketmeden uyuyoruz Mesela değil mi ondandır inşallah
BesteCanerKutluzolu Ehba bence korkulacak hiç bir şey yok. İdrarın koyu renkli çıkmasını ben de sıvı eksikliğinden diye biliyorum. 28+5 gündeyim hala sabahları o şekilde oluyo idrar testi yaptırdım hiç bir sorun çıkmadı ama yine de doktorunla görüşebilirsin için rahat etsin istiyorsan. Zaten ilerleyen haftalarda doktorun mıtlaka idrar testi isteyecektir. Hapşırma olayına gelince de panik yapma hapşırmamak için de kendini tutma o daha tehlikeli. Benim hala hapşırırken kasıklarım ağrıyor. Düşük tehliken varsa dinlen bol bol kafanı rahat tutmaya çalış stres de bebeğe iyi değil çünkü😉
Esersofya Korkma ilk 20 hafta rahim büyüdüğü için karın altında bıçak saplanır gibi sancılar kasılmalar oluyor çok çok normal idrarının koyu renk olması da normal hiç merak etme,tecrübeli bir anne olarak söylüyorum sana korma.