Kubra5734 çok teşekkür ederim, benim doktorum önerdi platesi, hareketi. Bebeğim kanala gitmişti çünkü kilosu da çok şükür 3.400 3.500 çok iyi her şeyi demişti şu an biraz hafifledi ama kesilmedi. İlk gebelik olduğu için doğum sancısı nasıl bir şey bilmiyorum pinpirikli davranmakta istemiyorum o yüzden önce bi buraya yazayım dedim, teşekkür ederim, Allah bağışlasın çocuklarınızı