gulin-35 fatma-kpnk 11. haftada bızım cınsıyet bellı olmustu erkekse anlamıstır ama erken dıye belkı kesın konusmak ıstememıstır
Petyynut fatma-kpnk merhaba ben de dün 11+1′dim doktorum çok detaylı inceledi erkek diye tahmin ettiğini belirtti. Bu haftalarda çok yanılma payı olur bir şey almayın cinsiyete göre ama erkek olduğunu düşündürdü bana dedi. Sanırım erkek biraz daha erken belli ediyor kendisini
nurdane3504 Mervebktmr evet canım ben şu an 31 haftalığım erkekler kendini erken gösteriyor sanırım sonraki kontrolde doktor erkek dedi ne olur ne olmaz diye detayliya kadar bekleyip sonra hazırlık yaptık biz 🙂
Mervebktmr nurdane3504 masallah ne guzel çoğu gitmis azı kalmış Rabbım bagislasin, bende tekrar 14 haftalikken gideceğim inşallah o zmana net belli olur🤗
nurdane3504 Mervebktmr sağol canım teşekkür ederim 🤗 14te belli olur ama net hazırlık için detaylı ultrasonu beklemenizi tavsiye ederim yine de net bişey olması açısından bende detaylidan sonra başladım çok şükür biseyim kalmadı ufak tefek haricinde 🙂
Mervebktmr nurdane3504 detaylı utrason kaçıncı haftada yapılıyor acaba o zmana kadar nasil sabrederim bilmiyorum🤭😍
yamacinannesii fatma-kpnk hiç sorma ya özel olsa söylerdi belki ama devlet hiç bakmıyo bile 😂 bıraksalar doğuma kadar söylemezler
Tutkucimeen fatma-kpnk merhaba, aynı durumu bende yaşadım doktorumuz babamıza siz bunu futbolcu yapın hareketlere baksana dedi sonra da kesin bir durum yok 15 16 haftayı bekleyelim dedi 11+6 ydım gittiğimde, 15. Haftada kız olduğunu söyledi :)
fatma-kpnk Tutkucimeen aslında ileriki haftaları beklemek lazım galiba sağlıklı sonuç alabilmek için 😌🌸