Fadiiik Evet 3 gundur ara ara gelip giden lekelenmem vardi bugun kan gibi geldi yine kesildi doktorda randevum var insallah bisey yoktur daha 6 haftaligiz
Buse_124 Fadiiik ayyy ne kadar sevindim anlatamam Mevlam hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
3uncuyeAnneOluyorum Fadiiik gözünüz aydın, birşey olmadığına çok sevindim, Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bebeklerinizi…
Hacer26 Gözünüz aydın, dikkat edin kendinize ilk 3 ay. Dr ne derse dinleyin.Yat diyorsa hiç kalkmayın yataktan.
Zeynepplt63 Fadiiik benim de öyledi şimdi daha yeni durdu bende 6 haftalıktım doktora gittim sürekli iğne falan derken durdu ben 3 gün hastanede yattım Allah’a şükür durdu şimdi 10 haftalığım geçen hafta durdu bir doktora görün derim 😊