gunesinannesiii Kızlar dün doğum yaptım doğumum çok güzel geçti bugün taburcu olmayı beklerken bebeğimin kanında enfeksiyon olduğunu öğrendik birkaç gün daha buradayız enfeksiyondan kaynaklı sanırım çişini bir türlü yapmıyor çişini nasıl yaptırabilirim
Hamileyim-mutluyum gunesinannesiii Canım ben de dün doğum yaptım benim de sütüm tam inmedi yağ gibi şeffaf bir şey çıkıyor ama o da çok sağlıklıymış benim gögüs ucum yara oldu çok acıyor emziriken senin nasıl bir de hemşireler kan şekerini ölçtü mü orda çıkar doyup doymadığı
hnzn gunesinannesiii ben kursa gormustum 15 dk bir emzirilmesi oneriliyormus kurs hocamiz oyle anlattii.
Hande59 gunesinannesiii emzir canım ne kadar isterse benim oğlum 3 saat bir fiil emerdi herkes laf ederdi ama ben dinlenmezdim ne kadar emerse o kadar güzel toparlar