YusufZeynep Dila71 inanırım tabi. bende 10. Haftadayım adet olacak gibi ağrılarım oluyor. Doktorum normal diyor.
Busra_gunyuzlu @Deletedmom23234 benımde bulantı bıttı ama gunduzlerı çok uyku bastırıyor ıstahım var sukur agrılar kaşık bel kalça regl agrısı ara ara 🙏🥰🤦🏼♀️
Dila71 Busra_gunyuzlu bende sıfır iştah sırf bebek var diye zorla yiyorum umarım bir an önce açılır 🙄 bol bol uyuyorum bende 😂😂😂
SevincGancali Busra_gunyuzlu çook güzel geçiyor maşaAllah. Göbüş de çıktı. Kendimi tam bir hamiş gibi hiss ediyorum artık
Addile Busra_gunyuzlu 2.trimstrn son gnlerindeyiz 1.trimestrden daha iyi geçti bakalm 3de neler bekliyor :) gebeliğin balayı diyorlar 2.trimestra umarım üçde hemencik biter de kavusurz yavrularımıza🙏🏻