Alışverişte bize satıcı gumus kapak oluşan yarayı iyileştirmede etkili yara yoksa takmanin anlamı yok demişti. Bizde almamistik ilerde ihtiyaç olursa alırız diye.onun yerine lansinoh diye bir krem önermişti onu aldık. Düzenli olarak doğuma kadar onu kullanın demişlerdi onu kullanıyorum. O yüzden gumus kapak neden öyle yapıyor acaba yara olmadığı için mi havasız kaldığı için mi bilemiyorum