AnnelikHayali Normal hayatınıza devam ediyorsunuz eğer düşük riski kanama vs yoksa. Pıhtılaşma bende de var iğne ve coraspirin kullanıyorum daha önce kanamam olduğu için çok iş yapmıyordum, uzun yürüyüşler, ani hareketler, ilişki de yasaktı ama pıhtılaşma olduğu için değil kanama olduğu içindi. Şimdi normal hayatıma devam ediyorum. 24+4′teyim. Doktorunuz en doğrusunu bilir onun önerilerini dinleyin.