Cansu10 o testlerin kesinligi yok canim lutfen kendini uzme
Ben hicbirisini yaptirmadim sadece ayrintiliya girdim ordada normal dedi doktor
Beebgini aldirmayi dusunmeyen hickimseye onermiyorum bu testleri ya
Yazik gunah insan mahfoluyor bos yere :((( korkma bolca dua et rabbim hayirlisini versin insallah