Hanımlar merhaba. Ben 21 haftalıkken detaylı ultrasona girdim doktor bebeğimin sıvısının az olduğunu derhal doktorumla görüşmem gerektiğini söyledi. Direk doktoruma gösterdim sonuçları oda sıvının iyi olduğunu hunileşme oluşmaya başladığını erken doğum riskim olduğunu söyledi başka uzmana yönlendirdi. Devlet hastanesinde bir doktora göründüğünde hiç bir sorun olmadığını söyledi. Benim kafam çok karıştı. Son 2,3 gündür de su gibi sıvı geliyor hafif sarı gibi internetten baktım amniyon sıvısı olabilir yazıyor. İyice kafam karıştı . Bu durumu yaşamış olanlar var mı ? Kime inanmalıyım onu da bilmiyorum.