Mmm333 Merhaba canım anneler ikiz gebelikte bebişleriniz kaç haftalık kaç gr benim 17+4 biri 190 gr birde 192 gr sizin nasil
AsyaAda41 Mmm333 merhabalar☺️ Benimde sizin haftalarda biri 190 diğer 198 gram dı🌺 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
AsyaAda41 Mmm333 yavaştan yavaştan pıt pıt hareketleri var gibi daha net olması için sanırım bir kaç haftaya daha ihtiyacımız var kısmet olursa☺️
Mmm333 AsyaAda41 hadi bakalım inşalalh ben daha hiç hissetmedim 17+4 teyim merak etim acaba ne zaman hissederim diye
OznurAlaca Mmm333 canım ben ilk 15 haftalık hissetmiştim ama o kadar az ki varla yok arasıydı sende yakında hissederdin yada olmuştur sen fark etmemissibdir
Emdok 16+2 kiloları bilmiyorum valla :) 26 mayısta kontrole gideceğiz arada ufak atımlar var ama direk hareket hissetmem olmadı. Karnım 10 günde çıktı resmen :) aldığım kilo bi buçuk ama karnım sanki bayağı çıkmaya meyilli :)
Emdok Mmm333 ya sorma akşam yemekten meyveden sonra bir şişiyorum. Kabızlıkta olunca. Kilo az ama karnın maşallahı var.