Gizem957 evet canım mavi ışık aldı, bir gece boyunca sabaha kadar, 11 12 lere düşünce doktor taburcu etmişti, tabi ki biz o süreçte hep besledik sık sık ve doktor kontrollerine de sık sık gitmek zorunda kaldık, kafasında normal doğum kaynaklı bir şişlik vardı o şişlik 2 ay uzatmıştı sarılığı.