Ürün incelerken altına detaylı yazıyor bu ürün zararlı diye ben de Google a yazıyorum evet gerçekten o ürün zararlı o zaman almıyorum. Bugüne kadar önerdiği şeylerden çok memnun kaldım reklam yaptığı şeyler olmamış mıdır olmuştur ama filtreden geçirmek bizim elimizde. Sırf mühendisin oğlu reklam yapıyor diye ürün hakkinda yalan söylediği anlamına gelmez bence. Sırf kullanıcı yorumu iyi diye içeriğinin kimyasal olduğunu bildiğim şeyleri almam ben sudokrem ya da Prima gibi mesela.