Arkadaşlar 15+6 haftalık hamileyim.
Bebeğin Plesentası sağlıklı değil düşük riskin yüksek dedi doktor. Sürekli yatıyorum.
Sabah akşam progestan
Gün aşırı proluton kullanıyorum 🙏
Sizlerin düşük tehlikesi sebebi nedir+?
Kaç haftalık hamilesiniz?
Benm gibi kese kenarı kanaması yaşayıp Plesenta sağlıklı olmayan varmı?
Çok korkuyorum 3 sene sonra hamile kaldım. Cok zor dönemlerden geçtim. Bebeğinizi kaybetmeye hazırlıklı olun dediler.
Sürekli yatıyorum 😔😢