Merhaba annelerim size bişey danışcam gercekden cok merak ediyorum 18 haftalık gebeyim ve bu zaman kadar riskli gebelim var kanama oldu yatıyorm kesem de çünkü hallen kan var hep sadece tuvalet tuvalete gidiyorum doktoruma sordum oturdum yerden televizyon izliye billirmiyim ayaklarımı uzatarak çünkü yata yata cok sıkkıldım artık sıcaklarda var bunaldım oda evet ayakları uzatıp otura billirsin dedi artık havalar da güzel ya balkonumuza da cok güzel güneş vuruyor o şekilde uzatıp ayaklarımı güneşlensem olurmu sonucda orda da oturcam cocugum da bende azcık da olsa güneş görürüz sizce napmalıyız doktorum abartıyor mu yok sa oturup güneşlenmin zararı olur mu 🤔🤔