tugbaaltuner Arkadaslar karnimin sol tarafina amansiz bi agri girdi neden oldu ki avaba cok kotu oldum… sanci gibi batiyor
angrybird tugbaaltuner o haftalarda bana da oluyordu, bebek büyüdükçe karın ve kasık bölgesindeki kaslar geriliyor demişti doktorum. kanamanız yoksa eğer ve biraz dinlenince geçiyorsa rahat olun, geçmiyorsa doktorunuzla iletişime geçin lütfen
Smyrayldirim tugbaaltuner bende 15+4 o kadar ağrım vardı ki sol ayağımi uyusturuyordu dün acile gittim tahliller yapıldı kum döktüğümu söyledi doktor bence ihmal etmeyin muhakkak bir görünün