Busraaa11 Kizlar ben acı yi çok seviyorum 24 haftaligim şuan dun aksam ısot kirmizo biber yedim bisey olur mu acaba ya wankinondan sonra harketleri az gibi geldi kızımın?
Dilekcnkn Busraaa11 Mide yanması yapar bence bu kadar acı ben 17 haftalığım acı yemediğim halde başladı yanmalar
Merveselimmm Busraaa11 zararı var mı yok mu bilmiyorum ama amniyon sıvısinin tadı biz ne yersek o oluyomus bebek de o tadı aliyomus hatta kötü tadı olan bişey yediğimizde bebeğin tadı alıp yüzünü burusturdugu görülmüş araştırmalarda ☺️☺️
Sevgi_123 Busraaa11 bence herşeyin fazlası zarardır bende aşırı acı yiyen birisiyim 21 +6 haftalık hamileyim artık yiyemiyorum hatta bazen turşu için kafayı yiyicek gibi oluyorum ama midem çok yanıyor sonradan etki eder illa bence dikkat edin