Potkiracagi o kadar katılıyorum ki özeller resmen para tuzağı hemoroid makat çatlağı yüzünden 4 gündür ağlıyorum dayanamadım özele gittim sabah netten iyi bı Dr olduğunu okudum ama genelde operasyona yönlendiriyor diye anladım çünkü herkes operasyon geçirmiş neyse hamileyim gideyim bı krem Versin dedim baktı çok kötü kan ve ultrason istiyorum sonra operasyon olmalısın dedi vezneye gittim ikisi için 300 TL yakın ücret çıktı geri odasına gittim yoktu sekretere söyledim sırf denemek için bugün yaptiramam bayram sonrası geleyim dedim bana demez mi bazı tetkitleri azaltalim 140-150 TL tutuyor o zaman yine de yaptıramaz misiniz şok oldum yani 150 TL lik yeterliydi neden 300 TL lik yazıldı ya da illa 300 olacaksa nasıl diğeri yeterli diyorsun neyse krem istiyorum sadece dedim sonra Dr geldi ben kapı onundeyim içerde konuşuyorlar Dr demez mi gider gelmez artık neyse çıktı sekreter kagir verdi gittim eczaneye bana yazdığı krem anestol çıktı eczaci bile şaşırdı sadece onu yazmasına çünkü birsuru tedavi edici krem varken sadece geçici çözüm anestol şimdi ben nasıl güvenip operasyon olacağım 😔 devletten randevu aldım bakalım o ne diyecek