Sedakanikyis canım ben 2 tane 5 li takım içlerine zibin birer battaniye çorap koydum 5 ki nin birini hensireye verilecek bez 10 tane mendil ne okur olmaz diye biberon so ra ke dine ic çamaşırı gecelik alt üst takım bir tane alt gecelik bir tane uzun boydan gecelik depend orkid çorap terlik hastaneden çıkarken giyeceğim kıyafet ıslak mendil rulo peçete normal peçete bunları koydum bende de eksik var mi bilmiyirm