Son adet tarihinizin başlangıç gününü gireceksiniz uygulamaya hafta farkı oluyor zaten gebelik takibi için son adetimiz olan haftayı da dahil ediyor çünkü doktorlar mesela ben 5+3 üm ama kanım daha 3-4 haftalık ultrasona girmedim henüz. Yanlış söylüyorsam arkadaşlar uyarabilirler bende bileyim 😊