Herkese merhaba.. Doğum hikayelerini okurken bende kendiminkini paylaşmak istedim.Hamileliğim çok güzel,rahat ve sorunsuz geçti hep normal doğum istiyordum çok şükür istediğim oldu.Bebeğimin başı 37.haftalarda aşağı dönmüştü doktor 41 haftaya kadar bekleyelim kanala giriş yapmazsa alırız demişti en son 39+6′da doktor kontrolüme gittiğim de hala kanala giriş olmamıştı ben artık ümidimi kesmeye başlıyordum girmicek herhalde diye ama 40+2′de 8 Mayıs gece saat 3 te hafif hafif sancılar başladı sabah 9da doktorumu aradım bebek kanala giriyodur bekle sancılar artarsa hastanede buluşuruz dedi.11 civarı artık iyice artmıştı tekrar aradım sen git hastaneye nst baksınlar kontrol etsinler bende duruma göre geliyorum dedi biz eşimle hastaneye gittik nst bağladılar ama sancı çok az çıktı meğer makinaları bozukmus ben sancıdan kıvranırken nasıl orda çıkmaz diyorum😃Sonra alttan bi kontrol ettiler açılmam 7-8 cm olmuş doktorumu aradılar hemen geldi tekrar baktılar 9 cm olmuş açılma hemen doğumu başlatıyoruz dediler beni yukarı alıp epidural yaptılar ardından 35 dakikalık ıkınmanın sonunda 4 kilo bebeğimi çıkarttım🥰 oğlumla doğum günlerimiz 2 gün arayla ve benim için çok güzel bir hediye oldu hem anneler günü hem doğum günü hediyem kadir gecesinde gelmiş oldu. Hepinize güzel ve kolay doğumlar diliyorum🙏🏻💙