Merhaba hanımlar 38 haftalık hamileyim önceden 26 haftalıkken erken doğum riskim vardı ağrılarım sancılarım o zamandan beri devam ediyor iki gündür daha şiddetli oluyor ama düzenli değil bı de mide bulantısı başladı doğum belirtisi olabilir mi acaba 😏