Kayasbht Merhaba hamişler🌹 35 haftalık olduk çok şükür göbeğimin de aşağı düştü fakat bebeğim hala yukarlarda geziyor kanala girmediğini mi gösterir acaba randevum da bayramdan sonra 😃
Melo3535 Kayasbht benim 36 haftalık çatı muayanem oldu hala kanala girmemiş kuzum doktor 10 saattede girer 2 günde yada 10 günde girer o belli olmaz dedi
N_A_Z_L_I_M Kayasbht Bizde 35 haftalık olduk göbeğim hiç aşağı inmedi benim randevum da 21 mayısta bakalım ne olacak
Mavimomm Kayasbht benimde oyle sanirim 32 de gittiğimde basi asagida kanalda demisti ama annem karnin inmedi hala diyor acaba bebek gero yukarıya mi döndü diye düşünüyorum bende
Kayasbht Melo3535 belki de Doğum zamanında da girebilir ama doktorlar kanala girmedi icin sezeryan demezse 😒
N_A_Z_L_I_M Kayasbht 32 haftalikken gitmiştim canım Devlete gidiyorum uyuz bi doktora denk geldim tek kelime etmedi 🙄
Kayasbht Melo3535 yok baktırmadım 1 ay olacak gitmedim bayramdan sonra gidicem inşallah . Ama çok kasıyor beni bu gün taş kesilmiş gibi tuhaf pek harekette etmiyor
Melo3535 Kayasbht doktoruna söylemelisin ama hareket azlığı iyi değil canım benim dikkat et tatlı şeyler ye uzan biraz
Kayasbht N_A_Z_L_I_M zaten zorla çalıştırılıyor gibiler 😃 neler yaptı gittiğinde doktor nts veya Altan Muana?
Kayasbht ruyadandunyaya aynen ya benim de öyle 😃 ama bu gün hem çok sert hem çok az hareketli üzüyor beni böyle olunca 😒
Serapveminikleri Kayasbht bence onla alakası yok benimde annem dün karnın inmiş dedi ama benimki kanala ineli 3,4 hafta oldu
ruyadandunyaya Kayasbht dün gece en kötü gecemi yaşadım sağ tarafıma dönüp uyumuşum o kadar ağrıdı sağ tarafım gece defalarca uyanıp dola döndüm hep sola dönüp uyuyamıyorum ki 😔
Serapveminikleri Kayasbht yani bebek dohum posizyonunda baş aşağı dedi Dr daha 32 de 3 hafta oldu işte bu hafta annem karnın inmiş dedi bana göre aynı ama 😂ha ama bu hafta benim kız göğüs kafesine vuruyor nefesimi kesiyot o derece bugünde sağ belim ağrıyor anlamadım neden :(
Kayasbht Serapveminikleri yukarlarda sadece ayağını mı hissediyorsun ben kafasını da hissediyorum galiba kafesime baskı da yapıyor demek ki benim ki almadı Doğum pozisyonunu😃