Zeyneppramazan şuanlık iyi bir sorunumuz yok, gününde gidiyor bebişim yani 😘💜çok iyi anlıyorum seni bende öyleydim hele 14.haftaya kadar ilacı içiyordum ama çok fayda vermiyordu boğazımdan kan gelirdi kusmaktan. Sürekli kusmak da ayrı bi yıpratıyor kötü düşünme eğer doktorun verdiyse iç ilacı hamilelere özel bir ilaç zaten bir bi gelişim sorunu olacağını sanmıyorum 💜