Selmakocaman Arkadaşlar merhaba 34 haftalık hamileyim ve ilk gebeliğim. iki gündür ayaklarım şişip duruyor neredeyse ayakkabılarım olmayacak şekilde. Aranızda bu durumu yaşayan var mı ? Normal mi ? Ne yapmam gerekir?