tazeanne123_ Gözlerim ve heryerim kaşiniyo ve şişti 14 haftalık gebeyim karnımin altı çok az şişmişti bebeğin olduğu yer bugün uyandığımda inmişti mide bulantısı da yok çok korkuyorum bişey mi oldu diye lütfen normal diyin bebeğime bişey olmamış olsun😔😔
Zynp_H tazeanne123_ Allah korusun önemli bir şey olabilir böyle durumlarda hiç çekinmeyin hastaneye gidin