Ao526- YelizYildirim Adet günü erken gebelik testi yaptım ben 🙈 Silik çizgi çıkmıştı. Kan vermeye gittim 313.2 çıkmıştı yaklaşık 3 haftalık demişti hemşireler 😂. Regl olacak gibi belirtiler vardı ama çok farklıydı vücut 😂 o sinyalleri veriyor.