Hilalnavruz başkasının anlayacağı şekilde 7,5 -8. Aylarda çıktı hatta haftaya doğuracağım nasipse ama 6 aylık hamile gibisin diyor hastanedekiler:) herkesin vücudu farklı ama şuna emin olun karın büyüyünce herşey çok daha zor hanımlar o yüzden göbüş yok diye çok da üzülmeyin bebek ve siz sağlıklı olun göbüş geç çıksın , çıkınca da çok zor oluyor yatmak, kalkmak, eğilmek vs