Nurciv bende hep erken gebelik testi alırdım çokta ucuz değil yani maalesef 🤦🏻♀️ En son amaan ucuzu normali olsun dedim 5 tllik almıştım. Pozitif çıkmıştı. Yani erken gebelik testi de çok gerekli değil bence. Kendini strese sokma. Hiç düşünmemeye çalış. Ben o kadar düşünürdüm olmazdı. Bi ay hiç düşünmedim adet tarihime bile kaç gün kaldı geldi mi geçti mi bakmadım hiç. Allah a çok şükür oldu. Stres yapma ve düşünme. Bana derlerdi inanmazdım