merii10 insallah bir an önce anne olursun canım Rabbım emeklerini boşa çıkarmasın. Benim 2 senedir olmuyo bir kere dis gebelik geçirdim. Tekrar etmesinden korkuyorum rahim filmi de çekildim bir sıkıntı yok aslında. Esimde de yok bende de ama olmuyo. Asilama da Dış gebelik oluyo mu acaba