Plnpln İnanır mısınız aynı durumları yaşamışız. Bende öğretmenim ve büyük şehirde yaşamama rağmen sadece 8. Sınıflar için üç gün okula gidiyordum. Haftanın 6 günü toplam 40 saat derse giriyordum. İki günde ayrıca nöbetim vardı. Ve o nöbetlerde on dakika da aşağı yukarı derken hep koşturuyordum. Ama çok mutluydum. Çünkü o güzel haberi almıştım. Öncelikle evimin yakınındaki polikliniğe gittim bayan bir doktordu. 6. Hafta keseyi gördük, 7. Hafta ise kalp atışını duyduk. Sonra kendi memleketime gittim annemlere söylemek için ve geldiğimde kendi doktoruma başlayacaktım randevumu aldım. Randevuma gideceğim gün banyo yaptım hazırlanırken karnımda bir balon patladı sandım ve tuvalete oturdum, aşırı bir kanamam olmuştu. Ağlayarak bayan olan doktora gittim yakın olduğu için öyle azarlamıştı ki beni ne olduğumu şaşırdım. Kanama birşey yapmaz bebeğe ama stresin nasıl etkiler bilemiyorum demişti. Donra randevu saatim gelince ilk kez kendi doktoruma girdim adam baktı, korkulacak birşey olmadığını, kanama alanlarımın olduğunu söyledi. Size söylenen herşeyi bana da söyledi doktorum kendini kötü hissetme, sağlıklıysa o seninle olacaktır demişti. Şu an 16 haftalığız ve dün oğlumun olacağını öğrendim. Ve şunu anladım ki annelik o karnına düştüğünü duyduğun anda başlıyormuş. Allahım yavrularımızı sağa sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌼🙏🏻🙏🏻