Kızlar dün akşamdan beri bel ağrım var kasıklarımda da adet ağrısı gibi bir ağrı var arada bir şiddetleniyor muayneye gittim su gelişi yok açılma yok nst de sancım da çıkmadı 32 haftalık hamileyim doktor bol bol istirat et dedi ne sancısı olabilir acaba bu