Merhaba güzel anneler, anne adayları 🌸 21.haftamdayım dünden beri inanılmaz bir kasıklarımda batma, gaz sancısı var. Normalde kullandığım ilacı kullanamıyorum. Ne yapabilirim lütfen yardım edin. Ne nefes alabiliyorum ne yatabiliyorum yürüyebiliyorum geceden beri kıvranıp duruyorum. 😫😫😫😫😭😭😭