MinikGrilBaby kanala girmesini falan bilemem de, göğüslerden gelen sıvı koyu ve kokusuzsa süttür canım, benim 20. Haftaların başından beri geliyo, hala devam ediyo, bazen çok fazla geliyo bazen bi kaç damla, çıkmıyo da çamaşırlarımı attım sonra çareyi göğüs pedinde buldum, sende şimdiden kullanmaya başlayabilirsin en azından hazırlıksız yakalanmamış oluyosun eşyaların da batmıyo, ben bi kutu bitirdim bile, birde göğüslerinle oynama sıkma erken doğumu tetikliyormuş. İçin rahat etmezse de doktoruna bi danış bu durumu