bircivcivannesi Ben 5 yıllık evliyim hiç yikatmadim daha ve tüm evim stor sadece yatak odamda tül var üzerinde salonda var tü bide mutfakta kalan yerlerim hep stor ve de çok memnunum 5 sene olcak Ağustos da hiç yikatmadim daha iyi bı yer bul yıkamaya vermek için canım oyuncak olmasın ellerinde yerin varsa kendin yıka yada açarak sıl eşimin yengesi olduğu yerde açarak siliyo yerin yoksa yikamacilara ver iyi birine