Bu ay ilk kez korunmasız denememe rağmen kendimi çok fazla hamile gibi hissediyordum🤣 Adetime 5 ya da 6 gün var. (27-28 günde olurum) Erken gebelik testi yaptım, negatif çıktı 😊Hâlâ bel ağrımdan ve vücudumu iyi tanıdığımdan hamileymişim gibi his var içimde. 🤣 Var mı benim gibi hissedip de o ay hamile kalan?🥰