Üçlü testte nöral tüp defekti değeriniz normal olarak kaç çıktı acaba 2 hafta sonrasına doktor randevum ve internette de hiçbir şey bulamadım bana kendi değerlerinizi söyler misiniz eğer değerleriniz normal çıktıysa benim biraz yüksek çıktı ama ne kadar yüksek olduğunu kafamda toparlamaya çalışıyorum😭