Nurk1603 Merhaba hanimlar, Beylikduzu Kolan Hastanesi Arzu Hanima giden varmi? Ilgisi vs nasil? Cok fazla bekliyormusunuz muayne icin? Herhangi bir olumsuzluk yasayan oldu mu kisacasi, normalde disaridan ozel muaynesi olan bir doktora gidiyordum fakat dogumu bu hastanede yapmaya karar verdim ve suanki doktorum arzu hanimi tavsiye etti.
Kubra_dmrr Canım ben Beylikdüzü Medilife hastanesine gidiyorum ama iki kere kolan arzu hanıma gittim çok memnun kalmıştım çok güler yüzlü genç ama bilgili iyi bir doktor gidebilirsin
Nurk1603 Kubra_dmrr cok tesekkur ederim🙏🏻 Az once baska bir baslikta gordum de 34-35. Haftadayim kabul edip etmeme durumu olurmu acaba? gerci doktorumla arkadaslar o yonlendirirse sikinti olmaz diye dusunuyorum
Kubra_dmrr Nurk1603 rica ederim canım arkadaşlar diyorsun doktorun yönlendirdiyse kabul edeceğini bildiği içindir bence kabul eder son haftada bile Doğum için doktor değiştiren oluyor 😊