Haticecicek Mrb anneler 31 haftalık gebeyim ben dün doktora gitim nst idrar tahlili verdim nst çok güzel cikti sanci fln yok tahlil de ayni şekilde birazcik enfeksiyon cikti bebek biraz zayif dedi eve git bebek hareketlerini takip et azalirsa gel dedi neden böyle dedi anlamadim sizde bu durumu yasayan varmı bide bebege kilo alımı icin napablrm yardim edebilirmisiniz ilk gebeligim hiç birsey bilmiyorum 😢
arzubldk Haticecicek muz süt ceviz bal badem fındık tüket bol bol tüketmek zor oluyosa mikserden geçir sütle öyle iç daha iyi oluyor muzun bebeğe kilo yaptığını duymuştum kuru yemişte öyle
ilkgozagrimhavinim Haticecicek benim doktorum pekmezin bebekte çok güzel gelişim sağladığını söylemişti. Ben daha 12 haftalık hamileyim ama her gün 1 tatlı kaşığı pekmez yiyorum. Gelişimi 5 gün geriden geliyodu, şimdi 2 güne düştü. Bilmiyorum bununla alakalı mı. Bir de muz iyi beslermiş.
Pambix Haticecicek Karpuz mevsimi karpuz çok kilo aldırıyor bide kaşar muz kuruyemiş.bolca yumurtayı da iki adete çıkar 😊
Fatos0660 Kaşar peyniri, muz, kuruyemiş, ıspanak, kurubaklagil, et, tavuk bol meyve, yiyerek sağlıklı kilo alımı olur
nnurguler Hem buradaki annelerin hem de doktorların en büyük ortak kararı muz, ceviz ve süt ürünleri. Benim de bebeğim biraz iri gidiyor. Eğitimde ebe de bana söyledi son haftalarında muzu kes sütü de azalt bebeğe çok kilo aldırır diye. Avokado da bebeğe kilo aldırıyor bildiğim kadarıyla. Ama her gün en az 1 bardak sür 1 kase yoğurt, en az 4-5 ceviz ve yiyebiliyordunuz ara öğünlerde çiğ kuruyemiş tüketin :)