Hanımlar benim 1,5 yasında oğlum var ayakları çok eğri duruyor biraz da kilosu var doktora götürdük sağlık sorunu yok dedi kan değerleri çok çok normal çıktı zamanla düzelir Gözlemleyin 6 ay sonra kontrolle getirin dedi. Endişelendim acaba düzelir mi tecrübeli anneler