Pazartesi günü doğumum var buqun gece 4kere uyuyup uyandım her uyandıqımda bıkere dogum yapmıs gordum kendımı bıkere doguma gırememıs gordum bırınde esımın kapıda benı beklemedıqını gordum bırındede yaptıqımı gordum ıyıce pıskolojık bozuldu nıe ruyama gurıyır anlamıyorum 🤦♀️