Kızlar eşimin memleketine geldik taşındık 23 aylık oğlum var 7 haftalık hamileyim rabbime şükürler olsun İsteyen herkese versin rabbim bunlara sukrum her zaman fazla ,,gel gelelim ben erzıncanlıyım ailem orda ailem dediğimde abim yengemler babam sizlere omur annem ayzaymır yanı bana faydaları olmayan bi ailem var ,,ilk doğumumda erzıncsndaydık 1 yıl oldu buraya taşınalı neyse ,,ilk doğumumda kaynana geldi 2 ay kaldı sonundada tartıştık taşındık 3 aylık olmuştu çocuk baya bi gergin geçti lohusalık anlarım şimdi yine korkuyorum sezaryan olcak yine Allah kasıp ederse hamileliğin zorlu oluyo malum doğum sonrası içinde gözüm korkmayı değil yine kaynana gelcek yüz göz arcak tripler yapıyoo nazıyla oynuyor bide kadınınsımdıden bunları düşünmek bile beni geriyi kızı görümden ayrı şımarık biri hiç anlaşamayız sevkiyim hiç birini rabbimden yatıp kalkıp dua ediyom bütün süreçlerin kolay rahat olsun onların eline mecbur bırakmasın muhtaç bırakmadın diye 🤲kaynana duydu bebeği hayırlı olsun bile zorla söyledi ayrıca 1 defa geldi biseye ihtiyacım var mı diye bende yok iyiyim olursa çocuğu gönderiyorum dedim çocuğu hastaneye gidince bırakmamışız ben bunları söylemişim diye kadın tiplerde mahsus mu yapiyo acaba diyo bu kızın başka bakıcam kimsesi yok yine bana muhtaçlar eline bakıcaklar diye kendini ahırdan mi sayıyı yoksa nazıyla mi oynayalım bekliyo hiç aradığını yok ramazandan beri 1 aydır birseye ıhyıcaın var mı yok mu diye bi defa msj falan attı o kadar açıkçası bende çok fazla yük olmak istemiyim ona hiç birşey demek yaptırmak istemiyorum çünkü netice minnet altında hissediyorum kendini sizce tutumun nasıl olmalı esım de herşeyin farkında ama laf söylemez birde napsın kadın yapısında insanlık yok sizce ne yapmalıyım nasıl tavır almalıyım akıl alçak burdan başka kimden yok